We'll be young forever



Idag har jag tränat Functional Toning i mitt nya linne från Reebok! Älskar deras träningslinnen, de är så jäkla bra. Functional Toning var riktigt jobbigt också, men man kände verkligen hur det tog! Perfaaa. Och jaaaaa, jag ser typ halvfet ut på bilden.. Vet inte vad som hände.

Har precis lagat en jättegod middag - blev fullkornsbulgur med wokgrönsaker och limekyckling! Mummaaa. Ska städa undan och sedan ska jag ta en lång härlig dusch. Ska raka benen och sådant också. Om jag hinner ska jag även städa rummet och tända lite ljus. Måste göra det så mysigt för mig själv som möjligt nu när Simon är borta..

Kommentarer
Postat av: Malin

borta? :(

2011-01-27 @ 13:52:34
Postat av: alice

Just nu är han i STHLM och snart åker han till Cern :) Är borta 1,5 vecka hehe

2011-01-27 @ 15:12:31
Postat av: Keyo Ghettson

Du är en vacker tjej...

2012-05-02 @ 02:11:10
URL: http://www.keyoghettson.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0